
REKLAMACJE I ZWROTY
Wszystkie zapytania dotyczące zwrotów, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na email hello@textileshop.pl
WYMIANY I ZWROTY
Każdy klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie.
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z rachunkiem oraz oryginałem formularza zwrotu na własny koszt, na adres Sprzedawcy: Textile Shop Sp. Z o.o. ul. Rynkowa 73a 62-081 Przeźmierowo, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.
Textile Shop Sp. Z o.o. zastrzega sobie, nie przyjmowanie przesyłek ze zwrotami i reklamacjami wysłanymi przez klienta za pobraniem na koszt firmy Textile Shop Sp. Z o.o. Koszty odesłania zwrotu towaru ponosi klient.
W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności tylko i wyłącznie w przypadku gdy towar jest wadliwy, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia.
Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep TEXTILESHOP.PL, kwota zwrotu zwracana jest na konto wskazane na prawidłowo wypełnionym odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należące do kupującego ( wzór odstąpienia dołączany jest do każdego zamówienia )
REKLAMACJE
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres proszony jest o dołączenie rachunku. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (poniżej wzór formularza) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres hello@textileshop.pl
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.