Wersje językowe
Waluty
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Wszystkie zapytania dotyczące zwrotów, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na email hello@textileshop.pl 

WYMIANY I ZWROTY 

Każdy klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. 

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z rachunkiem oraz oryginałem formularza zwrotu na własny koszt, na adres Sprzedawcy: Textile Shop Sp. Z o.o. ul. Rynkowa 73a 62-081 Przeźmierowo, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni. 

Textile Shop Sp. Z o.o. zastrzega sobie, nie przyjmowanie przesyłek ze zwrotami i reklamacjami wysłanymi przez klienta za pobraniem na koszt firmy Textile Shop Sp. Z o.o. Koszty odesłania zwrotu towaru ponosi klient.

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności tylko i wyłącznie w przypadku gdy towar jest wadliwy, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep TEXTILESHOP.PL, kwota zwrotu zwracana jest na konto wskazane na prawidłowo wypełnionym odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należące do kupującego ( wzór odstąpienia dołączany jest do każdego zamówienia )  

REKLAMACJE 

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres proszony jest o dołączenie rachunku. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego  (poniżej wzór formularza) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres hello@textileshop.pl 

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

 

Pobierz
FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl